Фирмено събитие в „Абордаж“

Тиймбилдинг или фирмено събитие в “Абордаж”? Готово! 

Кафе-клуб и бар Абордаж

Ето информацията, от която се нуждаете! “Абордаж” е изключително подходящо място за фирмени събирания до 50 човека. Локацията ни е в центъра на София и предлагаме редица гъвкави решения за да направим изкарването Ви приятно и интересно.

Резервиране

Фирмено събиране или тиймбилдинг трябва да се резервират възможно най-рано, особено ако попадат в периода ноември-декември. Запитване може да изпратите директно на captain@abordage.bg или да пуснете запитване през специалния ни формуляр. Съвсем скоро ще Ви пишем или ще Ви се обадим с подробности.

Ако организирате малко колегиално събиране до 8 човека и не желаете нищо от специалните ни тиймбилдинг предложения (кетъринг, гейм мастър/аниматор) по-долу, може просто и бързо да пуснете резервация през стандартната форма и да получите confirmation email.

Капаро

За събирания над 10 човека изискваме заплащане на капаро, равняващо се на стандартната ни входна такса за игри от 8.00лв с ДДС, умножена по броя на резервираните места. Капарото най-лесно се заплаща по банков път, срещу фактура на юридическо или физическо лице. В капарото още се включват допълнителните разходи за ангажиране на гейм мастър – човек, който да ви обяснява или води игри, или кетъринг. 

Менюто на Абордаж

Заведението предлага голямо разнообразие от алкохолни и безалкохолни напитки, бира, медовина, топли напитки. Предлагаме boba tea, домашна лимонада, вино, ледени коктейли, греяно вино и др. Ако имате конкретни желания по отношение на марки, може да ги добавите във формуляра или в имейла на captain@abordage.bg Хапването в “Абордаж” може да са клуб сандвичи, разнообразен качествен чипс, ядки, сладки, соленки и др. За голямо събиране препоръчваме да поръчате кетъринг от коктейлен тип на цена от 14.00лв с ДДС на човек, платени предварително към капарото. Хапките включват месни, вегетариански и веган опции, сладки и солени, в количество, което няма да Ви разочарова. Все пак, ако има големи лакомници, сандвичите в “Абордаж” са страхотни! Кетърингът не се включва в стойността на минималната консумация.

Минимална консумация

Минималната консумация на човек за организирани събития е 20лв с ДДС. Не изискваме заплащането ѝ заедно с капарото. Начислява се в деня на събитието спрямо ангажираните места, заявени в капарото. Поръчаният кетъринг не влиза в стойността на минималната консумация!

Фактури и плащане

За всеки разход в “Абордаж” може да Ви бъде издадена данъчна фактура по ДДС. Обикновено плащането и фактурирането става на два етапа. Една фактура за капаро (вход, кетъринг, услуги), която се заплаща по банков път, и една фактура за консумацията на място, която Ви изпращаме по имейл след събитието Ви.

Как става това? 

Да приемем, че 20 човека искат да дойдат на тиймбилдинг в “Абордаж”. Изпращат запитване, в което казват, че ще дойдат 20 човека и че искат кетъринг за 15 човека, защото повечето са дами. Ние Ви изпращаме фактура за 20*8лв+15*14лв= 370.00лв с ДДС. Това е стойността на капарото. В издадената фактура са банковите детайли за извършване на превода. Изпращате ни известие, че капарото е преведено и ние Ви потвърждаваме резервацията. Идвате в уречения ден и час, забавата започва. Поръчвате си напитки, малко пуканки, малко ядки и т.н. Всичко се пише на обща сметка, освен ако не искате друго. На края на вечерта шефът плаща – кеш или карта. Взима касовия бон, снима го, изпраща касовата бележка на captain@abordage.bg и ние връщаме имейл с фактура за цялата консумация на място. По този начин компанията Ви има пълна осчетоводеност на консумацията и услугите в “Абордаж”.

Колективни игри

Да си дойдем на думата! Няма нищо, което да социализира колегите по-добре от бордови игри и хубаво питие. Много често ни питат, има ли игри, подходящи за повече от 10 човека. Краткият отговор е “Да”, а нашият професионален опит отива и малко по-далеч. Нека обясним.

Вариант 1. Ако търсите парти игри за повече хора, погледнете тази статия. Изброените игри може да намерите на рафтовете в “Абордаж”. В нашата колекция, разбира се, има и стотици други игри за между 2 и 6 играча, но хората рядко си представят, че могат да играят такива бордови игри на фирмено събиране.

Когато много хора играят една настолна игра, дори тя да е за 10+ човека, често се случва всеки човек да чака твърде дълго след хода си и това да направи играта още по-мудна, скучна и да откаже хората. Никой не иска това. Ето го нашето предложение:

Вариант 2. Всички ще участвате в една глобална meta игра. С пристигането в “Абордаж” ще получите роля и задача, които трябва да изпълните до края на събирането. Това ще изисква комуникационни умения, бърза мисъл, а вероятно и малко сръчност. През цялото време ще може да си говорите с колегите и дори да играете всяка една от игрите ни на по-малки групи, да се разменяте и от време на време да слушате инструкциите на нашият гейм мастър. В края на вечерта, част от вас ще са се справили и ще победят, а за другите ще остане сладкия спомен, заедно с многото възможности да полеят поражението и да споделят победата със своите колеги.

Гейм мастър

Провеждането на описаната по-горе игра за всички, както и удоволствието да разполагате с човек, който да Ви помага с правилата на игрите и да Ви предлага игри от нашата колекция, е 2 в 1. Наемайки гейм мастър (аниматор), ще може да се отдадете на игрите и да оставите обясненията на професионалистите. Наемането на гейм мастър е за минимум от 3 астрономически часа и е на цена от 250лв с ДДС с доплащане от 40.00лв с ДДС за всеки започнат час, независимо от броя на хората. Услугата се заплаща заедно с капарото.

Работно време

Стандартното ни работно време е от 16 ч до 22 ч през седмицата и от 14 ч до 22 ч през уикендите. С предварителна договорка можем да направим по-ранно отваряне или по-ранно събитие. Отваряне преди официално обявеното работно време се заплаща на започнат час в размер от 100лв с ДДС.

Още нещо?

Искате ли куиз? Тематиката може да е сериозна, закачлива, а защо не и да направим някой company training всички заедно? Или музика на живо – от парти музика, през пиратска, класическа, дори италианска. Пишете ни отрано и ще бъде възможно!

През последните години сме съдействали за много различни фирмени събития – както в “Абордаж”, ул. Веслец 22, София, така и на външни локации. Няма как в една статия да опишем всичко, което можем да направим за компанията Ви. Ако имате различна идея или въпроси, на линия сме! Пишете ни на captain@abordage.bg или попълнете нашия формуляр, а ние ще намерим начин да сме възможно най-полезни за организацията на вашето фирмено събитие или тиймбилдинг!